Veel gestelde vragen
1 Betalen
1.1 Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?
1: IDEAL

Betaal makkelijk en veilig met IDEAL. Als je klant bent bij ABN AMRO, ASN Bank, Funq, Friesland bank, SNS Bank, ING, Rabobank of Triodosbank kun je eenvoudig, snel en gratis je bestelling betalen.

2: Creditcard

Liever betalen met een creditcard? Ook dat is mogelijk bij hondenkussenexpert.nl. Heb je een creditcard van Mastercard of Visa betaal dan veilig bij hondenkussenexpert.nl Ook voor creditcardbetalingen worden geen extra kosten gerekend.

3: Paypal

Heb je een Paypal account? Dan ben je ook van harte welkom bij hondenkussenexpert.nl
1.2 Mijn betaling is geweigerd?
Je IDEAL betaling geweigerd

Is het niet gelukt om via IDEAL te betalen? Kijk dan eerst op je bank of het bedrag is afgeschreven.

Is het bedrag niet afgeschreven maar wens je de bestelling wel te ontvangen? Dan kun je direct een nieuwe bestelling plaatsen.

Is het bedrag wel van je rekening afgeschreven maar heb je geen bevestiging per mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen direct zien of de betaling correct verwerkt is.

1.3 Ik ontvang een terugbetaling van jullie. Op welke manier?
Hoe wij een terugbetaling verzorgen ligt aan de manier waarop de bestelling betaald is.

Is de bestelling met iDEAL betaald en wij hebben de retour ontvangen, dan storten we het geld retour op uw rekening.

Heeft u met creditcard of Paypal betaald? Dan ontvangt u uw geld terug op uw creditcard of PayPal account.
1.4 Ik heb geen factuur ontvangen
Wil je je factuur opnieuw ontvangen, uiteraard kan dat.

Heb je een account aangemaakt op hondenkussenexpert, dan kun je direct je factuur downloaden. Heb je geen account? Bel of mail onze klantenservice, houdt hierbij uw ordernummer bij de hand, dan sturen wij direct de juiste factuur.
2 Verzenden
2.1 Krijg ik een track & trace code?
Als de bestelling verzonden wordt door ons ontvangt u per mail een Track & Trace code.

Je vindt deze code in de verzendbevestigings e-mail. Deze code zal geactiveerd worden vanaf het moment dat het pakket bij PostNL ontvangen is. De code kun je invoeren op de website van PostNL.

2.2 Ik heb mijn pakket niet op tijd ontvangen
Het kan voorkomen dat PostNL de pakketten niet binnen de gestelde tijd kan leveren.

Dit is uiteraard erg vervelend. Houdt je Track and Trace code goed in de gaten om eventuele verschillen in levertijd te kunnen zien. Zodra het pakket door ons verzonden is zal PostNL in 98% van de gevallen de volgende dag uitleveren.
2.3 Afhaalopties
Wil je niet op de postbode wachten maar het pakket afhalen wanneer het jou uitkomt.

Kies dan voor een van de 2.000 PostNL afhaalpunten.

- Kies tijdens het afrekenen voor de optie PostNL PakjeGemak
- Kies een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Je pakket zal hier afgeleverd worden, en blijft hier maximaal 2 weken liggen. Zodra het pakket op het afhaalpunt ligt ontvang je hier een bevestiging van.


Ben je een vroege vogel en wil je je pakket 's-ochtends ophalen.

Kies dan voor de optie extraVroeg. Je pakket ligt dan vanaf 08:30 klaar.
2.4 Mijn pakket is beschadigd geleverd
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard gaan we dit oplossen voor je.

Neem contact op met onze klantenservice, zij gaan dit op een snelle manier voor je oplossen. Je kunt ons bellen, mailen of stuur ons een bericht via Facebook.

3 Bestelling
3.1 Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Ja natuurlijk kan dit.

Dit kan zelfs tot het moment dat wij het pakket verzonden hebben. Nog een extra artikel erbij nodig? Geen probleem. Neem contact met ons op via de telefoon of Facebook. Onze klantenservice helpt je graag.

Je bestelling annuleren is natuurlijk ook geen probleem. Compleet kosteloos en zonder verdere consequenties. Heb je een account aangemaakt via Hondenkussenexpert.nl dan kun je dit zelf regelen. Geen account? Geen probleem. Neem contact met ons op via de telefoon of Facebook en wij regelen dit voor je.
3.2 Een hondenkussenexpert.nl account aanmaken; de voordelen
Bij hondenkussenexpert.nl kun je een account aanmaken, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Hieronder de voordelen. Natuurlijk ben je nergens toe verplicht. Toch denken wij dat het het bestellen makkelijker maakt.

  • Je gegevens worden bewaard voor een nieuwe bestelling. Je hoeft niet telkens je gegevens in te vullen
  • Altijd de actuele status van je bestelling bij de hand
  • Al je facturen worden bewaard, mocht je ze nog eens nodig hebben kun je ze gemakkelijk vinden
  • Verhuisd? Pas dan zelf eenvoudig je gegevens aan.
4 Klantenservice
4.1 Ik zou graag in contact willen komen met de klantenservice
Uiteraard is het mogelijk om met ons in contact te komen. Er zijn verschillende manieren om een van onze medewerkers te spreken.

- Telefonisch; Wij zijn telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:00 van maandag t/m vrijdag. Bel ons op telefoonnummer +31(0)73 690 91 11

- Per mail; Stel je liever je vraag via de mail. Dat kan natuurlijk ook, mail ons via klantenservice@petsgifts.nl

- Liever direct contact via Facebook? Je vindt ons op www.facebook.com/hondenkussenexpert
Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »